Friday, May 20, 2011

ADI ke ADIB?

Mood : sedang gila kembali kat ADI.


dulu masa memula aku obses sangat ngan ADI sampai naik status kat fb semua orang dok tertanya-tanya sapa la ADI tu..hari -hari mesti aku nak kena call up nama dia..upss lupa pulak sekarang ni kat fb dah tukaq term kalau sekarang dah tak pengey call up...kita pangey mention kan...



so aku pon bajet-bajet la nak buat si ADI tu nampak macam eksklusif dengan cara mendiamkan diri bila orang tanya pasal ADI..hehehe dalam hati aku..ghasak la sapa pon, biar depa dok main teka-teki sendiri..paling best ada pulak yang siap pi selidik frens aku cari nama ADI. confirm la tak dak jawapannya.



ada satu time tu aku buat status call up nama ADI jaa..then ada pulak yang menyahut, sapa lagi yang feeling-feeling ADI time tu kalau bukan papa ADIB. hampeh tau papa ADIB ni..perasan betol. aku mention A.D.I bukannya A.D.I.B cemana la beliau buleh nak feeling-feeling eksklusif entah...



 haa ini la papa ADIB nya...ekskusif tak?hahaha



tak payah eksklusif sangat la..ni haaa ambek ni, full view aku kasi..amboi-amboi macho habes papa ADIB ni tau atas kapal lagi.



okeh la untuk pengetahuan papa ADIB sebenarnya ADI yang aku selalu dok mention-mention dulu ialah budak bawah ni..



hai ADI awak ni cumelll la!



mai nak perkenalkan lelaki perkasa diatas ni..namanya memang ADI..full name pulak ADI PRIYO SAMBODO. dah kata orang Indonesia kan..harus la ada bunyi-bunyi nama macam Indon.


seyes oh taktau pasai pa leh minat gilaaaaa aaaaaa ngan ADI PRIYO SAMBODO ni. rasa macam best pulak everytime dengaq dia nyanyi. lagu yang dia nyanyi semua sedapsedap pulak tu. bila dengar jaa ADI nyanyi terusss terbayang-bayang dok makan ciss kek tu yang menambah perisa kesedapan suara ADI nih.


hallo hallo sape disane??



sesapa yang tak tau lagi la kan..yang mana dah tau tutup mulut rapat-rapat, biar daku yang mencerita kan..aceewaah. ADI ni sebenarnya vokalis kumpulan Sixth Sense. ala kumpulan yang janji lagu tema untuk cita Asmara tu..haa ini la orangnya. kebanyakkan lagu-lagu Sixth Sense kan semua best best.. lagu apa yang tak meletup? Tanpa, Menyesal, Tak Bisa Memilihmu,Khatimah Cinta, Hari Ini dan Semalam (dilagukan semula), Yang Sempurnakanku...just name it semuanya best!



bagi aku aku suka sangat lagu Yang Sempurnakanku tuh..aceeewaah feeling-feeling macam aku dalam klip bidio dia kehkehkeh..tapi bidio tu tak berapa nak sempurna sangat la sebab ADI dalam tu _____________ dan perempuan tu pulak macam ___________ (fill in the blanks ok).


tapi totap den minat kat ekau ADI weh! kalau di beri pilihan antara ADI ngan papa ADIB opkos,konfem 100percent aku pilih papa ADIB sebabnya papa ADIB pun kacak lagi satu beliau adalah seorang yang sangat sporting dan best untuk diajak buat kerja gila. buktinya beliau sanggup untuk penuhi hajat aku tengah-tengah malam buta berserta umma dan mak tiri menjejaki Jitra..haha sayaaaang papa ADIB ketat-ketat! agaknya la kan..kalau aku ajak ADI pi tengok midnite muvie dia nak layan tak? 



NotaKakiErin : Umma, jangan mara ok, ai lebiu kat yu banyaks2 more than ai leb papa ADIB hehehe!



TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

Adib said...

eh..yang tu bukan papa aku..hahaha