Thursday, May 19, 2011

Blog Aku Simple dan Kemas.



aku berminaaaattt sangat nak join bloglist Penulis Senje eh silap..Penulis Senja kerana beliau adalah seorang blogger yang pemes, meletop-letop macam pisang goreng dan lebih panas dari Nescafe tarik mengalahkan #retisss. hanya orang yang kekurangan vitamin C saja yang akan tidak mahu men-join-kan diri mereka di dalam bloglist Penulis Senja...haaa buleh cam ni PS??


okeh aku tau ayat di atas agak hiperbola dan banyak metafora maka aku re arrange ayat diatas yerr.


aku ada satu sebab yang sangat kukuh untuk PS masukkan aku dalam bloglist beliau. sebabnya syarat-syarat yang dikemukan kan PS memang kena la ngan belog aku. cerita banyak pon tak guna, cerr tengok sendiri la belog aku. kan kan cukup syarat kan?


hee so PS cepat masukkan aku dalam beloglist anda! aku jamin aku takan mengecewakan anda, sekian terima kaseh.


oh yaa lupa nak cakap kalau kau, anda, dia, mereka, sedara dan jiran nak join bloglist PS pon boleh just kelik kat gambar atas ni untuk info yang lebih panjang and buat simple entry then submit. easy bukan? cepat la weii sebab PS nak tutup offer pukul 8 pagi esok..



saya yang benar,
Erin Azizan






TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

2 comments:

waN Mohd Salim said...

thnks join .. kalau bole tempat koment nih sila di buat pop up kay .. hehee

Erin Azizan said...

dah buat seperti yang disarankan hehe