Friday, May 27, 2011

Patot La Perempuan Rupanya.

lately ni banyak pulak post aku yang mengetengahkan tajuk-tajuk pasal perempuan kan..ah ghasakla bukan aku rancang pon. kadang-kadang idea tu datang terussss melalui pemerhatian. so apa yang aku perhati yang tu la aku  post.


bila kat Malaysia nak ada cam ni?


well back to our topic, aku rasa benda ni semua orang pernah laluinya. penah kan masa kau tengah drive, then ada satu keta kat depan kau ni bawak keta macam 'makan angin' bak kata orang-orang sekarang ni la kan. kau pon dengan sabar ya amat memandu dengan cara yang paling berhemah follow je belakang dia..bila dah sampai satu tahap sebab si driver tu memang betol-betol makan angin kau pon decide nak potong. bila kau potong mesti benda wajib yang kau akan buat ialah tengok sapa drivernya. betooool tak? hepp jangan tipu laa sebab aku pon selalu ja buat benda yang sama.


selalunya kalau dah bawak keta super-lembab-kalah-kura-kura tu mesti punya la tak lain dan tak bukan perempuan la kan. dan secara spontan mulut kau akan cakap oooo patot la perempuan rupanya. well hello!!! aku pon selalu akan cakap macam tu jugak kot! hihihihi sorry kaumku..aku tak berniat nak betray..tapi aku cuma nak cakap kat sini..tak semua pompuan bawak keta makan angin ok..contohnya macam err err macam aku kot..asal pantang naik keta semua jalan aku redah laju!


ampa pernah tengok tak video women drivers? bapak kelakar gila tapi aku rasa ada part yang extreme jugak la. nak tau part yang mana sila la tengok sendiri cari jerr kat youtube. bagi aku masalah perempuan yang paling kritikal kalau deal ngan keta ni mesti bab parking-parking. kalau yang terer tu berdesup ja dia masuk, kalau yang agak tak berapa expert ni memang splohjam la tunggu dia nak park keta.


apapon aku sebagai budak perempuan yang selalu bawak keta, ada la jugak rasa tercabar bila ada mulut-mulut busuk macam mempertikaikan kemampuan aku. tu yang kadang-kadang atas highway aku pecut sakan-sakan kot..dah banyak kali aku kena kejar masa atas highway, tapi tak pernah nya dorang dapat lead aku..heh tengok kaki la beb!


sebelum aki riak baik aku stop kat sini je la...okeh sebarang ketidakpuasan perasaan bolehla tinggalkan kumen yerr. chiaO!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

patut ada.. ahahahahha.. :P

Adi Suda said...

owhhhh..mcm tuh ke..ahaha..

Cik NuRuN said...

ouhh saya tak penah bawak keta ,
dan saya seperti tidak bernafsu
nak amek lesen keta , teehehehe ^^,

yaya_flanella said...

haha. tahu xpe. tapi kadang2 kelakar pulak kalau yang lambat tu lelaki. :p

Pakcu Sofi said...

tak semua pompuan bawak keta tu slow..tapi kebanyakkannya la..hehe

MiZi said...

pergh.. dalam semua yang saya baca.. gambo tu paling xleh tahan.. hahahaha..

Dunia Baru KU : Kembali Sudah

♥yaya budak suka embun♥ said...

kalau malaysia ada camni, kami la org paling gumbira. hahaha