Thursday, May 19, 2011

Saya Jadi Hot Tiba-tiba...



gegurl kau ok tak? 


babe, whats wrong with you?


Erin ko maki sape dowh..marah aku ek?


sorry kalau aku ada buat ag angin..cepat-cepat la chill.


Reen kalau ko tak ok share ah ngan aku..pesal ni weii tiba-tiba ja buat hot.


yang kat atas ni sebenarnya text mesage yang aku recieved semalam. ciss ada pulak yang pangey aku gegurl, sekeh pala baru tau! ada lagi actually, malas lak aku nak pamer kat sini, karang ada pulak yang kata aku bajet Paris Hilton kan. ni semua pasal entry semalam la sapa nak baca boleh kelik SINI. untuk nak clearkan keadaan, aku just nak bagitau jerr entry tersebut tidak ada kena mengena langsung dengan semua kura-kura, semut merah atau zombie-zombie di kampung pisang hatta nama Kak Limah itu sendiri pon aku tak mention kan dalam entry tu.


it is just an entry biasa..just sharing my idea..err maksud aku..err aku just nak kongsi apa yang terlintas kat medula oblongata aku ja. tak sangka pulak ramai yang text aku dari drop kan comment kat entry tu hahaha chill la weyh aku okok jerr pon..tapi ann dalam hot-hot-suam macam ni pon aku dah dapat selongkar satu fakta menarik!



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

aku memang Erra Pajira pon!


kalau tak takda la ampa semua dok gigih text aku kan semalam. ha ha ha so kengkawan sila la berbangga mempunyai kawan yang #retisss macam saya ni. okehthankbai!




TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

5 comments:

Pakcu Sofi said...

Erra Pajira? ke Erra Pajiro? errrr

hadiee said...

error pak giro. kahkahkah

♥yaya budak suka embun♥ said...

erry putra?


hahahahahaha


*tetiba

POSH76 said...

jalan2

JIJI YU said...

kesian plak aku kat ko weh..