Friday, December 24, 2010

Dia bajet dia sorang boleh kapkungkrai..aku pon boleh la.



oh..nampak tak..dia bajet dia sorang la yang pandai siam kan? ha ha ha dia tak tau aku pon brilliant jugak..aku ni graduated from Chulalongkorn University kot dulu-dulu...gagagaga menyampah mak!
yang aku peliks ni, sejak biler dia belajar thai entah?


well well well..itulah abangku yang mempunyai kemahiran berbahasa tamil yang sangat tinggi dari bahasa thai. kenapa tamil? entah la..dulu time aku kecik-kecik dia suka alih channel tengok citer tamil..so aku assumed dia sangat terer berbahasa tamil..lagi satu dia jugak sangat-sangat poyo sebab dengan bangganya dia mengeluarkan statement "I'm an old skool metallers"..masalanya metal lagi ke?kahkahkah i dun think so la.


one thing for sure..dia sangat baik..baik sangat sebab suka buli aku..pastu suka cari pasal ngan aku..suka dedahkan aku dengan benda-benda disgusting sampai aku menangis baru la dia berhenti..lagi aku tak menangis dia takan puas hati..dan dia jugak mempunyai semangat juang yang tinggi serta determination yang super besaq untuk memastikan harihari aku terseksa, aku rasa misi hidop dia dulu, memastikan aku berjaya di-tangiskan olehnya...ha boleh cam tu?


i've no idea kenapa nak tuduh dia camtu...tapi benda tu la yang aku rasa dulu...masa tu aku pikir kalau la ottromen taro tu duduk kat Malaysia dah lama aku pangey dia mai fire abang aku sebabnya aku dah tak tahan sangat dibuli dan diperkotak katikan sesuka hati..ha amek kau! kecik-kecik lagi dah tahu guna perkataan diperkotak katikkan..hebat tak aku? mesti ah..lulusan Chulalongkorn University kot..ha ha ha


aku rasa kan..perangai buli tu dah kurang ah sekarang tapi perangai perasan berlebihan tu tetap maintain weh..kekadang nak muntah aku..tapi apakan daya..terima la jugak..naseb baik anak dia Alief tu hensem kalau tak.....lama dah aku balas dendam tarek telinga dia kuat-kuat padan muka.


bila kenang-kenang balik zaman lampau tu, memang kelakar ah..hidop aku pulak banyak dengan abang-abang masa kecik dulu. kau jangan pengsan pulak, memang la aku ni anak sulung, mana datangnya abang-abang pulak kan...abang-abang yang aku maksudkan disini sebenarnya merujuk kepada abang-abang sepupu aku. tapi abang yang aku cerita ni la yang banyak main peranan dalam hidop aku. ye ah...tinggal sekali dulu, maunya aku tak anggap dia cam abang sendiri.


aku harap dia tak jumpa belog aku ni...kalau dia jumpa mati aku..bukan apa..dia tu pantang dipuji ah...takot aku nak puji dia lebih-lebih. bagusnya tentang dia ni, dia agak bertanggungjawab. aku tau dia nakal dulu..tapi bab kebajikan aku ada la dia jaga..ala benda-benda basic yang seorang abang akan buat..walau dia gadoh ngan aku sampai nak pecah otak sekalipon..tugas dia tetap disempurnakan. aku rasa sebab tu la dia mampu capai cita-cita dia nak jadi pegawai polis. alhamdulillah sekarang dah ASP,hopefully soon akan naik pangkat lagi..ehehe buleh bunjerr aku McD.


ada nampak macam metaller ke?oh duhai abang yo sila insaf..teehee


dah la malas puji lebih..kang tersedak pulak dia..


okeh chiao!


NotaKaki : nama sebenar dia tade kena mengena ngan Sahibul pon.


TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

6 comments:

Sophie Al-yahya said...

haha...so sweet lah ada abg sepupu yg rapat anggap mcm abg betul.

erin azizan said...

ha ha ha sweet la sngt...kena buli je selalu

Liquid said...

Sebab, dia kan abang... hahaha

msTeddy said...

guna google translate kot..

erin azizan said...

@incek liquid

ye ah..sebab aku pon adek kan...

@msTeddy

ye ah..mane ah aku pandai siam ni...saje je nk bg dia suspek aku sikit..ha ha ha

Muslimah Optimis said...

hahah.. ingatkan apa la kapkungkrai tu