Monday, December 27, 2010

Penat dengan kenuri.

nak update story pasal tambun..


tapi..hari ni penat sangat, belom habes penat kemaren, hari ni dah masuk shopping complex. serius, ingat hari ni dapat la rehat-rehat nak tido puas-puas..tapi tido direncatkan oleh kejutan dari mak aku.


macam satu arahan pulak, dia kejut aku suruh bangun then makan ala kadar dulu pastu tengah hari suruh bersiap nak gi makan kenuri rumah sedara. aku memang ah malas nak pegy..memang tanak pegy pon sebab aku rasa orang yang nak kawen tu tetap kawen kalau aku tak pegy kan..so wats de point kalau aku nak pegy pon.


aku bagi alasan macam tu la lebih kurang. rejected weh alasan aku. sekali mak aku bagi hujah..


"ala dah orang jemput..wajib pegy kalau tak da hal"


aku dalam hati dah "grrrrr tanak pegy la orang nak tido"


last sekali terpaksa jugak ikot sebab driver takde..bapak aku pegy meeting, mak aku pikir may be bapak aku balik lambat so dia suruh aku gantikan la..jadi driver dia hari ni. before keluar aku call bapak aku cakap nak pegy makan kenuri and dia cakap


"tunggu kejap, jangan pegy lagi..meeting dah nak habes..kita pegy sama-sama"


boleh tak??yaikkss kalau aku tahu baik aku call dia awal-awal..so that aku tak perlu bersusah payah bersiap bagai tadi...alang-alang dah siap tu terus ah pegy...pastu boleh pulak merayau kat JJ sampai ke malam.


oh ya..kat JJ tadi aku jumpak Mai. Maizatul Akmal..budak marin arau. dia jalan-jalan kat Penang. sempat la buat stunt peluk memeluk kiss mengkiss each other..lepas tu aku suruh ah si Mai kem salam bebudak arau..tu pon if dorang tak lupa aku la...hehehe..best tak ayat?gagagaga..


okeh la..hopefully aku dapat update pasal Tambun..rasa macam nak pegy swimming ah esok..teheeee


till i wrote again,,take care ya guys.


okeh chiao!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: