Tuesday, December 14, 2010

Pembetulan.

salam satu dunia..


haaa ambek hang, tamain la satu malaysia, kita pakai satu dunia terus..perh perh..buleh jadi menteri ni. kahkahkah berangan la kau, baru bagi ucapan sikit dah nak jadi menteri bagai..


okeh kengkawan..aku buat entry ni just untuk sapa-sapa yang selalu view belog aku search pasal kastam. lepas je aku publish story Apakah yang anda tahu tentang KASTAM dua minggu yang lepas, buleh dikatakan setiap hari akan ada orang yang baca entry tu.


first of all, aku mintak maaf la ye, memang tajuk entry tu macam poyo sikit. macam aku nak bagi tips je kan, tapi lebih kepada journal aku je pon. mungkin akan terbit (perghhh terbit tuuu) sedikit kekecewaan bagi sesapa yang betui-betui nak cari kastam, pulun baca entry aku yang berjela panjang tu..last-last.."eh apekejadahnya ni...mananya cerita kastam takde pon.." ha memang aku aku tak letak any tips atau information pasai kastam pon kat situ. nak tahu pasal kastam bukak la official web dorang.


tapi ada je a few persons yang tinggalkan emel dorang suruh aku hit balik. aku rasa semua aku dah reply. kebanyakkannya tanya pasai kastam. dan aku jawab based on my experience, lepas tu aku bagi je info-info yang aku tahu. maafla kalau-kalau info atau apa saja yang aku share tu kurang memuaskan tapi semua benda tu la yang aku buat masa nak pegy interview hari tu. well kau kena tahu interview kerajaan ni lain sikit, ada protokolnya.


sebenarnya banyak laman web yang provide pasal tips-tips temuduga kerajaan ni. aku tak share kat sini sebab aku rasa tak dak sapa yang nak. tapi kalau ada je sesapa yang nak boleh jep bagitau aku nanti aku tinggalkan link.


okeh itu jepp nak bagitau..


chiao!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

msTeddy said...

haha..mesti diorg bajet ni belog ilmiah kan..hahaha