Thursday, December 23, 2010

Potensi diri yang anda tak tahu.

tajuk : potensi diri.


baik hari ni tergerak pulak aku nak membincangkan tentang potensi diri aku sendiri..bukan nak cakap aku ni kaki sukan ke...kaki wayang ke..kaki bangku ke..kaki pukul ke..kaki buli ke..hatta kaki Mc D sekalipon..tidak sama sekali yee. potensi diri yang aku maksudkan kat sini..potensi diri yang orang tak sedar tentang aku..yang aku sendiri pon kadang-kadang pelik, benda yang aku rasa tak mampu nak buat..last-last aku akan buat dengan jayanya.


sebelum tu, kalau ada readers yang terbaca entry ngeng ni diharap banyak-banyak bersabar kerana pada ketika ini dan disaat ini paras normal serta ketidakstabilan penulis adalah di tahap yang agak membimbingkan. hal ini kerana penulis sedang bertarung dengan gejala PMS yang amat dasyat sekali. pengurangan hormon estrongen dan peningkatan hormon progesteron dalam diri merupakan penyebab berlakunya keadaan ini. hormon serotonin yang dirangsang oleh otak pada ketika ini sangat noob sekali, menyebabkan penulis tidak mampu mengawal emosi beliau.


peh..mampu* kalau budak saaaainsssss baca ni..sekali salah bedal fakta kan..tak ke memalukan namanya..sesia jepp jadi hamba bio 3tahun secara fulltime.


tengok..tak pepasal jepp kita dah belajar sains padahal aku ni nak memotibesikan diri.


proceed.


kurang pasti kenapa yerr, banyak orang cakap aku ni unexpected. mungkin betol jugak kot sebab benda giler yang tak mampu tercapai di akal orang aku mampu buat. contohnya..lompat dari satu bangunan ke satu bangunan yang lain dengan menggunakan spider web ..mencuci windows yang ada kat KLCC macam yang Cuci-Cuci Services buat tu..jadi Incredible Hulk bila aku marah..atau..terus bertukar menjadi seekor Ottromen Taro bila ternampak sebarang marabahaya..oh sungguh unexpectednya diri ini..berpotensi bertukar menjadi apa saja dalam semua keadaan.


dan sekarang aku kurang pasti..nak jadi yang mana satu..sebab aku seniri kurang pasti sama ada aku sedang marah atau tidak..dan semua ini berpunca dari gejala PMS yang aku alami..oh oh oh..sungguh benci la. rasa macam tak perlu marah..tapi at the same sakit hati so mesti la kena marah kalau sakit hati. masalahnya sekarang ni..pada siapa la aku nak hamburkan kemarahan aku ni..err acctually aku dah aim satu budak tadi macam nak kena marah ngan aku je dah..memang bukan salah dia. tapi aku suka marah dia kalau ada orang lain buat salah ngan aku. orang lain tu pulak bukan lah salah dia jugak..bukan dia buat aku pon. tapi aku nak marah jugak sebab bikin panas. jadi kesahnya macam ni lah yee..aku marah kat orang lain sebab orang tu timbulkan marah aku lepastu aku nak pi marah kat budak yang selalu aku marah tu..boleh tak? ke korang dah senget baca entry aku ni? ha ha ha.


tapi bila aku imagine balik budak yang aku nak marah tu..aku rasa macam tak sampai hati pulak..selalu jadi pelepas amarah aku bila orang lain bikin panas. gagagagaga..nampak tak lagi satu potensi diri aku? anytime jepp nak marah orang kalau ada yang cuba-cuba bikin panas ngan aku...aiiihh sayer ni garang sangat-sangat ok. grrrr..


so as a conclusionnya..PMS yang bersalah..sebab menyebabkan hormon serotonin berada dalam keadaan tidak terkawal. sekian.


okeh chiao!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA