Wednesday, December 29, 2010

Tetap menang walaupon kalah....auummmmm.



ini adalah entry penghargaan aku buat squad Malaysia malam ni. and to all Malaysian..tahniah jugak..tahniah sebab apa?entah..mungkin untuk semangat satu Malaysia kot.


setuju tak kalau aku cakap permainan Malaysia malam ni agak kurang agresif?


bukan bertujuan nak meng-kondem jauh sekali nak mencemuh,sesungguhnya aku terlalu taksub sangat dengan kemenangan Malaysia malam ni. saat gawang Malaysia cuba diasak oleh player Indonesia, aku rasa saat tu la semua rakyat Malaysia tak senang duduk. macam tu la jugak aku.


agak sedikit tidak puas hati sebab gawang Indonesia seakan kebal dari sebarang kawalan Malaysia. kebanyakkan player Malaysia lebih senang untuk mengawal gawang negara sendiri. dan benteng pertahanan tersebut harus dipuji, walaupon lolos dua ketul tu pon setelah diasak beratus kali oleh Indonesia.


dan untuk itu, Khairul Fahmi Che Mat harus dibanggakan. terima kaseh untuk kemenangan malam ni


takdir ditangan tuhan, Malaysia dah tentu-tentu menang, harapnya Indonesia berpuas hati. jangan tau cakap buruk-buruk je pasal Malaysia..tuduh itu..tuduh ini...kalau dah kalah..tu kalah la..professional sikit. hopefully next time takan timbul lagi isu-isu yang nonsense macam yang lepas-lepas tu.


again...tahniah Malaysia!!!auuummmmm


okeh chiao!


NotaKaki : betol kata orang..tengok bola akan lebih best kalau tengok kat luar.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

1 comment:

Odd Casablancas said...

Odd suka gol keeper Msia. yeyeyeyeh!