Saturday, January 29, 2011

Biarkan aku jatuh cinta.

awww jatuh cinta lah! duhhh cemana nih...


kahkahkah..sumpah melampau, mana boleh dengan senang jepp nak jatuh cinta, betoool tak? tapi...dah rasa jatuh cinta sangat ngan budak ni....




cukup jambu tak? redup je mata dia.. yee memang betol tu, dia memang pakai subang oh tak kesah, nak jatuh cinta jugak! kahkahkah...tak la.. tak jatuh cinta pon dengan dia, cuma jatuh cinta sangat dengan suara dia..oh rasa macam suara lelaki sebenar..husky voice dia tu boleh bawak masuk sampai ke dalam mimpi kot. seb baik ah takde no tepon dia..kalau ada dah lama aku suruh dia call aku tetiap malam before tido. tu pon kalau dia nak la...hahaha


okeh la meh aku kenalkan brother ni.  nama dia Charlie, vocalist ST12..tak kenal ST12 tu sapa?hah pegy google seniri la eh. seriously aku pon tak sedar sejak biler lak aku suka melayan lelagu dari Indon nih...haiihh konpius la. tapi takpe je kan..lelagu dari dorang tu ada jepp yang best, aku tak pilih bulu sangat la nak compare Malaysia bagus ke Indonesia bagus ke janji telinga aku dengar best, kalau dorang nak bertekak sapa best tuh gasak la. aku tak nak campur.


sekarang ni aku addicted gila ngan lagu Biarkan aku jatuh cinta from ST12..setiap kali on lappy mesti aku pasang lagu tu jepp. nak kata jiwang sangat tu..tak jugak sebab ada element rock kot...eh betol ke apa aku cakap ni..entah la, aku bukannya komposer pon..main sedap mulut aku jepp cakap..hahaha






dalam video kat atas ni, aku paling suke bila Charlie pegang hanphone dia sambil nyanyi kat lirik "biarkan aku jatuh cinta..." konon-kononnya macam cakap kat awek dia la tu...perghh suke ok! tetiba lak rasa macam nak jadi pompuan yang dalam klip video ni...buleh dengar Charlie cakap "jatuh cinta" kat aku...hahaha. ok perasan. sila muntah sekarang.


eh try compare lagu Isabella nyanyian Charlie ngan Amy(Search)..terbaik la, Charlie memang bawak lagu tu ikut lenggok dia sendiri. muzik pon agak berbeza sikit..tapi still dia tak rosak kan lagu tu. so dah ada dua versi la sekarang ni Isabella versi Amy, ngan Isabella versi Charlie..woah..dua-dua pon best!


oh..Biarkan aku jatuh cinta!!!!!
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: