Tuesday, January 25, 2011

Bila happy kita akan sentiasa berada di tahap yang sangat over.

status : sudah dapat jalan penyelesaian. maka nya tak perlulah bergundah gulana lagi. DOMO tunggu ibu ok?


werkk berlagak nak ibu ibu pulak..sedar la weh. tak layak kot. heh..ade aku kesah? orait seperti yang direncanakan la yeh..diharapkan jalan penyelesaian ini akan meng happy kan semua makhluk kat dunia ni..dari bakteria yang sebesar zarah tu, sampaila ke Godzilla yang sebesar-besar alam. diharapkan jugak lepas ni tade la budak tu nak menangis sampai bengkak-bengkak mata yerr. bukan apa takot nanti ada pulak yang tak kenal rupa manusia dengan rupa panda.


yess saya (saya?cehh) sudah dapat mengembalikan tune mood saya seperti sedia kala. woaahh..mana buley nak layan blues lama-lama..ingat ni Terengganu ka nak layan blues Ganu kite. gua rockers sejati tanah ayer beb, tak reti ah nak layan blues-blues ni..dah macam rancangan Bules Clues pulak.


disebabkan terover happy esksaited melampau (oh ayat apakah ini?), aku dengan berbesar hati nak memperkenankan hajat seseorang nak tengok muka tadah penampar aku. acctualy dia mintak muka-tadah-penampar-ku dijadikan header, masalahnya kesanggupan aku nak tengok muka sendiri di jadikan header tu maseh dilevel yang sangat diragui. so..as a teaser aku post kat sini je la. eh..aku tak bajet pon nak letak muka sendiri buat header..nanti tak pepasal pulak betol-betol dapat penampar free ann. boleh tak? orang lain request muka aku dijadikan header..ohh..tahu la awak rindukan sayerr jangan la macam nii..malu tau..hemohemohemo..


nantikan debut album sayer disekitar pasar malam pasar malam yang berdekatan yerr..tetiba lak terbajet artis ann.


sila abaikan frame tugu negara kat belakang aku tu yerr. aku tak kenal pon perempuan yang dalam frame tu


gambar ni yang paling clear..of course la, cybershot kot..yang dua helai gambar kat atas tu pakai webcam je..so quality agak kurennnngggg sikit.


amacam? dah berapa bakul muntah? hahaha itewww baru tiga keping. aku ada lagi berkeping-keping kot. ciss padahal orang tu request sekeping ja..terbaik hati la pulak nak bagi banyak-banyak kan.


eh lupa nak cakap kat budak hensem ni..aku pon turut bangga jugak eh..sorry tak leh reply text. kedit takde wahahaha..eh budak hensem, sayer rindu awak jugak, rindu sebanyak sepuluh choki-choki yayy!


okeh la, till i mengarut again, sudah mau pegi tuition..daaaa.


TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: