Saturday, January 22, 2011

Cerita senget yang ngeng di petang hari.

tidur petang aku hari ni di ganggu gugat kan oleh pekikkan ringtone lagu kumpulan sixth sense. dah la tu kuat pulak. dah boleh agak sapa yang call sebab aku dah set ringtone tu untuk dia. dalam keadaan mamai macam tu pon sempat jugak aku terpikir, eh pesal awal sangat call, takan nak ajak gossip dah kot. selalu kalau nak gossip-gossip pon lewat-lewat. tak pe la, malas pikir,pick up je la phone. tak payah nak cover-cover la suara baru bangun tidur tu...hipokrit kot.


*ni antara perbualan yang aku ingat la...tak berapa nak ingat sangat la sebab aku kan mamai time tu.

aku : hello.

budak tu : hello...oiii dok buat pe?

aku : takde buat pape pon.

budak tu : baru bangun tido ke?

aku : a'ah...

budak tu : ish anak dara ape..tidur petang-petang blablablabla

aku : aku sakit perut...aku sakit #%&^$* sebab tu tido

budak tu : wooooo ha..aku simpati la.. (dia cakap simpati, tapi aku rasa macam tak simpati pon siap boleh gelak-gelak lagi..hampeh)

aku : simpati? huh..sakit kot rasa macam nak mati ja..

budak tu : kire ok la tu aku cakap simpati, kalau aku cakap padan muke cemana? (cisss..meang berpontensi pon sebab mulut dia pon laju)

aku : ha ok ok...

budak tu : weh nak tau ceta best tak?

aku : ha..apadia?

budak tu : tadi an ada orang kata kat aku...........blablablablabla

aku : hah? hahahahaha perasan..eiii tolong la. hahahaha eh tak buleh belah. (masa ni terus cerah bijik mata aku, bantai gelak kawkaw dah..aku pon tak ingat ada ke aku cakap kat dia tak buleh belah tuh)

budak tuh : hahaha dah la weh, dah la sakit perut, gelak kuat-kuat buat ape.

aku : hahahahaha.


sebenarnya ada lagi benda yang aku cakap-cakap ngan dia yang terpaksa disensorkan sebab pengunaan bahasa yang keras dan dikhuatiri bakal menjejaskan budaya berbahasa.


korang kalau nak tahu apekebenda la yang budak tuh gossip ngan aku boleh la kelik kat SINI. bahahaha tak buleh belah.



aku pon tak tau gambar ni ada kena mengena ke tak.
masalah nye ade ke?bahahahaha


okeh bai...hahahaha


NotaKaki : to whom it may concerned..humm oke la aku percaye ye...hahaha

TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: