Saturday, January 8, 2011

Cerita besdey yang dah basi tapi nak cerita jugak.

ke tepi ketepi gergasi sudah kembali!!


ohooooooooooohoiiiiii, kahkahkah, for the first time aku tak tau nak intro macam mana, sebab tu ah main petik lagu KRU sebagai mukadimah pembuka kata..ecececeh..


acctually takdak benda nak cerita, bout tuition center tu, humm nuthing much to say macam biasa jugak dikelilingi budak budak..me loikkeee..pastu kan..aku addicted balik la ngan si Jang Hyuk, pelakon Korea tu, habis aku godek-godek youtube cari all his drama and movies..ha ha ha giler kentang ah aku dulu masa 2003 time tu citer Succesful Story Of A Bright Girl tengah main kat tv..nak diikutkan aku ni bukan la suka tengok tv atau seseorang yang boleh diklasifikasikan sebagai peminat fanatik, pantastik orang korea..tapi bila tengok cerita ni sumpah best,cute pulak tuh..so sapa la tak jatuh hati ngan pelakon-pelakon dia kan. nanti la besok besok aku cerita more about Jang Hyuk he he he *bajet macam kamceng je kan.*


oh yerr, hari tu 5 January 2011 besdey Incik Bmw la. entah aku tak sambut pon..eh kejadahnya pulak aku aku nak sambut bukan besdey aku pon..ha ha ha..tak la,acctually kitorang just dinner biasa ja masa malam before besdey dia tu. mulanya aku macam tak sedap ah nak dinner ngan dia bukan apa..kot-kot la member-member dia nak seleb ngan dia kan almaklumla orang femes kan..aku ni kan picisan jerr (turun ke bumi sungguh) miahaha bukan apa..learn from de past jugak ni jangan attend majlis yang tak berkaitan dengan diri sendiri..tu ha amek tu peringatan kot.


so berbalik kepada cerita asal, petang tu dia dah text aku tanya jadi ke tak nak dinner ngan dia. so aku pon tak banyak soal cakap okay je. sebab aku pikir kalau dia dah plan ngan member dia buat apa la dia nak dinner ngan aku kan. jadik tanpa membuang masa kami pon men-dinner-kan diri kami di suatu tempat..hey bukan Mc D ok..this time around dia yang pilih tempat nya..(tak boleh belah masa dalam keta..Incik Bmw siap tanya aku nak makan mana ni? Mc D yeee?..ada unsur-unsur perli disitu grrrr T_______T ).


during our dinner macam-macam la kitorang borak, kang kalau aku cerita abes semua ada pulak yang nak muntah hijau sebaldi..apa yang boleh dikatakan, perbualan kami berkisar ke arah, masa depan, cita-cita dan harapan dan seterusnya soalan cepu-gangsa kenapa aku tak further study..cewwah ayat tak boleh nak skema lagi ke?ha ha ha tak lah ini betol yerr, Incik Bmw dah final sem sekarang, and now dia agak struggle gak la nak buat final projek dia, so mesti la dia bercita-cita untuk habeskan projek dengan succes betol tak? tapi aku tengok dia macam cool jepp takde ah nak serabut bagai..may be awal kot nak serabut-serabut ni.


well, before kite melalut lebih lanjut, marilah kita meng-wish-kan sumthing untuk Incik Bmw yerr.


TO : Incik Bmw,


kite doakan awak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu. hope projek awak yang superrr cool tu success nanti. sorry eh kite bukan budak engine sebab tu bila awak teruja nak explain pasal projek awak tu kite macam tak tahu, pastu buat muka yang annoyying ajak pegy Mc D. hehehe walau pe pon kite tetap support awak,kite tahu awak genius. satu hari nanti awak mesti dapat title Ir tu. kite doakan jugak nanti awak dapat peluang study kat overseas lagi..kali ni jangan tolak yerr. humm last sekali, hope awak dapat perform dengan best for this semester semester. yayyy hidop Incik Bmw!!! *pufff dah macam apa lagi*


takenote : saya tak berniat untuk bajet comel dengan wish tersebut. sila amek perhatian yerr.


okeh tats all. bye for now.
TENKS FOR READING


LIKE ITU MAKSUDNYA SUKA

No comments: